Slovensko 11-13.11.2016

14. listopadu 2016 v 17:02 | Ing. Oldřich Mládek
Boli sme na východňárské svatbe....V pátek 11.11.2016 jsme se vydali na svatbu v Michalovciach, cesta byla příjemná, na Spišskom hradě jsme byli v 15.30 hod a dozvěděli jsme se, že v neděli je poslední prohlídka do 15 hod.Tak jsme si slíbili, že se zastavíme. Na obědě jsme byli na kolibě U dobrého pastiera u Ružomberoku, je to tam moc hezké, v provozu asi 2 roky. Večer před 18 hod jsme dorazili do Michaloviec, do bytu budoucího ženicha. Pak jsme se odjeli ubytovat do penzionu Juliana u Zemplínské Šíravy, kde se bude také odehrávat svatební hostina. V sobotu po snídani jsme odjeli do Sobraniec a Tibavy uctít Památku zesnulých a potom jsme se jeli podívat na Morské oko. Mimochodem - já jsem tam nedošel - vydal jsem se jinou cestou a po hodině jsem se raději vrátil, po cestě dolů mne vzal Laďa, který pro mne jel autem. No a pak jsme se šli připravovat na svatbu - já jsem zapomněl boty a Marta měla dvoje... K Michalovské radnici jsme dojeli před svatbou. Po obřadu jsme jeli zpátky na Julianu, kde probíhala oslava až do rána. My jsme slavení ukončili ve dvě po půlnoci, novomanželé Miro a Ivana nad ránem o půl sedmé. A jako na naší svatbě také oni vstávali o hodinu později, aby vyprovodili nocující svatebčany. Cesta domů ubíhala s větrem o závod, protože pěkně foukalo, hlavně na Spišském hradě - prošli jsme ho celý a mě dodělali baterky. Další byla zastávka na oběd v Levoči v reštaurácii Slovenka, kde je zajímavý výhled při cestě na záchod na kostel křížové cesty - viz foto. Poslední zastávka na Slovensku byla Krajinka, nedaleko Strečna, kde jsme nakoupili syry a jeli dál. Poslední úsek cesty přes Beskydy nás zastihla vánice, po přejezdu hranice byla silnice neošetřená a trochu to klouzalo, taky tam bylo jedno auto v příkopě. Domů jsme dojeli v osm večer.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.